Weer naar huis

3 maart 2017 - Amsterdam, Nederland

We hebben nog een paar heerlijke dagen gehad.We gingen elke dag 2x op safari om 6 en 16 uur. Het was woensdag wel 40 gr. en de kindjes mochten 's middags mee. Thirza vond het geweldig en wees naar elk dier en zei " die die die" Nolan kon goed stil zijn, dat was nodig want we gingen toch beesten zoeken. Een giraf keek heel nieuwsgierig naar ons. Het was zo warm en wat dreigend en in de verte zagen we regenbuien uit de lucht. Na onze pauze toch maar terug, want er waren onweerschichten te zien. Kort erna een bui, gelukkig waren er regenponcho's. De volgende dag om 5.15 op voor een laatste boottrip met z'n allen. Koffie chocomelk en muffin maakten ons wakker. Om 11 uur moeste we het huis uit dus konden rustig pakken en nog even douchen en Thirza slapen. De schoonmaakster zat al op de stoep te wachten haha. Terug vlucht eerst naar port Elizabeth het busje terug en vervolgens korte vlucht naar Johannesburg. Daar zagen we Claudia de Brey met gezin. Zij vlogen ook mee.Turbolentie tijdens de korte vlucht pff..Lange nacht vliegen en om 10 uur rustige landing op Schiphol.Wat een verschil 4 graden.Weer veilig thuis. Geweldige tijd gehad met elkaar en geen heimwee. Goodbye South Afrika.

1. Ome Frans:
    3 maart 2017
    Geweldig, Ria, wat een belevenis was het.