Aankomst De Hoop Reserve

15 februari 2017 - Bredasdorp, Zuid-Afrika

Na een heerlijk ontbijt op pad naar de volgende locatie.Prachtige route langs de kust met uitzicht over de bergen en kloof. Prachtige Afrikaanse vogeltjes, dasjes en een lepelaar. Het laatste stuk reden we 40 min. op onverharde weg, dus rustig aan. Aangekomen in het natuurreservaat zagen we zebra's, bonte bokken, struisvogels, ws. elanden en bavianen toen we van de receptie naar ons huis liepen.We verblijven in het reservaat in een mooi wit compleet huis. Vanuit de woonkamer de zebra's op je gras.Onderweg nog boodschappen gedaan, want hier is niets.Toch 40 min. rijden. Wel een paar andere huizen en restaurant met receptie. Evelyn en ik maakten pasta, dat ging er gretig in.De kindertjes naar bed en relaxen. We blijven hier 3 nachten. Het is heel stil hier geen WiFi en tv. Net hoorden we een uiltje buiten. De sterren kijken bij helder weer moet een bijzondere ervaring zijn.

1. Yvonne:
    15 februari 2017
    Wat onwijs gaaf allemaal zeg. De zebra's vanuit de woonkamer zien, is bijna niet voor te stellen... Weer een hele andere ervaring! Lekker rustig daar dus, kunnen jullie de hele avond filosoferen over het leven en bordspelletjes spelen; vindt papa énig :-p