Ontwaken op De Hoop Nature

16 februari 2017 - Bredasdorp, Zuid-Afrika

Na een goede nachtrust op stevige bedden met z'n allen ontbijten. Er is zelfs een broodrooster. Daarna een wandeling van 3,5 km. door de omgeving ( route) Alle geuren opgesloten, witte bloemetjes die vanille-achtig ruiken heel veel fijnbos (lage struiken) salamanders, Afrikaanse vogeltjes en in de verte aan de overkant van de flei; soort rivier een groepje roze flamingo's. Wel opletten beetje rotsachtig in het begin maar later prima te doen. Thirza en Nolan gingen in de draagrugzak mee. 's middags nog naar het zwembadje waar wij als enigen waren.Later met busje naar het strand, de Indische Oceaan en de "wandelende " duinen.Mooie foto's gemaakt.Geen walvissen gespot, is niet goede seizoen. De was kun je niet buiten hangen: Frans dacht:"het zal wel meevallen " zijn ondergoed lag ergens in het gras en op zijn sokken zat bavianenpotenafdruk. Ook zagen we die afdrukken nu langs de regenpijp. 's Nachts moeten de ramen ook dicht. We zijn gewaarschuwd!
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Leonie Admiraal:
    16 februari 2017
    Wat prachtig allemaal zeg! Ben onwijs benieuwd naar de fotos. Zijn het wel lieve bavianen? Wat kunnen jullie daar verder nog spotten (ook jagende dieren?). Genietze lekker en hou ons op de hoogte! Kussss
  2. Ome Frans:
    16 februari 2017
    Ik lees een en al avontuur. Wat een beleving voor jullie en speciaal voor jou Ria! Waarom staan al je foto's 1 kwart naar links gedraaid?
  3. Leonie Admiraal:
    17 februari 2017
    Dat komt ome Frans, omdat je in de reisblogg app foto's niet kan draaien, dat moet dan weer echt op de website (gedoe), maar Frans; dan draai je toch gewoon je hoofd en kwartslag mee? ;-)
  4. Leonie Admiraal:
    17 februari 2017
    Maar om je een nekhernia te besparen heb ik ze even voor je gedraaid